πόθεν εφκήκεν το ξύλο;

..τελικά εν ήταν που τον παράδεισον. Ήταν που την πόρταν του ψυχιατρείου.

screenshot from

still from “Ένας νοσηλευτής του Ψυχιατρείου Αθαλάσσας αποκαλύπτει… [ΒΙΝΤΕΟ] | City Free Press. Sigmalive. Cyprus. (7/6/2016). Retrieved June 9, 2016, from http://city.sigmalive.com/article/17493/enas-nosileytis-toy-psyhiatreioy-athalassas-apokalyptei-vinteo

Πόθεν να τα πιάσεις τούντα πράματα & πόθεν να τ’αφήσεις.
Περίληψη των πιο κάτω: εκτός που τα γενικά προβλήματα με την πόρταν (την κράτησην), προτείνω μιαν παρανοϊκήν, κυρίως, και ταυτόχρονα χαοδικήν, και επίσης ανορθόγραφην ανάλυσην του πιο πάνω βίντεο που καταλήγει σε κάτι σάν: τουλάχιστον το δικόν μας ψυχιατρείον – έτσι όπως τα καταλάβω τα πράματα – μάλλον εν έσιει μυστικούς θαλάμους με πειράματα.

Σε τούτον οδηγά η εντύπωση ότι τούτο το βίντεο εν προϋποθέτει, ούτε φέρνει ουσιαστική ιδρυματική αντίσταση (εν εννοώ ότι έπρεπεν, εννοώ ότι εν στημένον σάννα & κάμνει το τούτον αλλά έννεν τούτον που κάμνει), αλλά άνοιγμα προς security discourse, το οποίο βρίσκω επικίνδυνο & προτεινώ να το δούμεν ως αστείο: νομίζω έννεν καλά που τούτον το βίντεο / τούτον το κομμάτι δημοσιογραφείας πέρνει απευθείας τη συζήτηση σε κονδύλια για επιπλέον ασφάλεια. Η συζήτηση που χρειαζούμαστεν πρέπει να πάει προς ανοίγματα, προς έρευνα, προς προγράμματα ιδρυματικής αποκέντρωσης που χτίζουν πας σε εκπαιδευτικές, εικαστικές, πειραματικές κ.α. εφαρμογές.

Ενοχλεί με που εν δύσκολη η δουλειά των νοσηλευτών & που εν έχουν τους πόρους/χώρους να την κάμουν όσον καλύτερα νομίζουν. Κυρίως επειδή είμαι σίγουρη ότι το “όσο καλύτερα νομίζουν” θα επήαιννε πέραν που την ασφαλή κράτηση, το σύγχρονο των εγκαταστάσεων, & την αντιμετώπιση σωματικών απειλών. Ελπίζω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι ξύλου (with all its whistle-blowing novelty), εν θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε λόγο γύρω που θέματα βίας, ασφάλειας, ή δημόσιο-υπαλληλικής εχεμύθειας (επειδή φαντάζουμαι μπορεί & να μπερτέψει ο άθρωπος που εμίλησεν έτσι). Αντί τούτων θα ήταν καλά να παράξει λόγο  – τοπικά – για προβλήματα γύρω που την εφαρμογή ιδεών της συμμόρφωσης, της θεραπείας, & της αντιμετώπισης.

Σκέφτουμαι ότι το βίντεο υποθέτει / δημιουργεί έναν ακροατήριον που καταφέρνει να μεν ταυτιστεί με τον τύπο/ισσα που πρέπει να φύει που τζιαμέ. Σκέφτουμαι ότι κάμνει κυρίως λόγο περί φυσικής απειλής, & ότι έννεν καλά τούτο να ερκεται πρώτον-πρώτον άμα αρχίζουμε να μιλούμε για την (ιδρυματική ή προσωπική) αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας. & άμα μιλούμε για περίθαλψη.

Φαίνεται μου ότι για τζίνους που νομίζουν ότι εν θα’ν ποττέ σε θέση να θέλουν να φκουν ή να φκάλουν κάποιον που τέθκοιους τόπους, το βίντεο εμφανίζει το ξύλο ως κινδύνο:
(1) κίνδυνο προς τον παρέα που μιλά (που εκατάφερε να φκει για λλίο για να μας πει κάτι δύσκολο & ας ππέσουμε να τον φάμε: ο οποίος κατ’ακρίβεια απειλείται που σιειρώττερου είδους ξύλο για το οποίο εν καλά κάποιος να γράψει κάτι).
(2) κίνδυνο προς εμάς που ταυτιζούμαστε με τον παρέα/νοσηλλευτή – που είμαστεν που την δικήν του την πάνταν: δηλ.”έξω” (ο τύπος γίνεται έναν παράξενον ιδρυματικόν interface που εν ηφταίει & πρέπει να προστατευτεί, & βάλλει μας να σκεφτούμεν τι εν να εκάμναμε αν έρκετουν προς εμάς τζίνο το κομμάτι ξύλου)
(3) & ένα γενικό κίνδυνο προς ούλλον το “έξω” / σε κάποια φάση χρησιμοποιείται η έκφραση “επικίνδυνοι προς το σύνολο” [link to notes].
Σαν να & το βίντεο βάλλει τούτον τον κίνδυνον μπροστά χωρίς να αναφέρει τις κοινωνικές βάσεις, τις δομές & τους θεσμούς έξω που τέθκοια ίδρυματα, που τα στήννουν, που τα καθιστούν αναγκαία, που τους διούν δικαιολογίες & προσωπικό, που καλλιεργούν τούτο το επαγγελματικό, increasingly privatised, υβρίδιο μεταξύ αστυνόμευσης, παρακολούθησης, & νοσηλίας.

Ε & σκέφτουμαι & ότι οι νυν συνθήκες εν πολλά καλόν επιχείρημα για να μεν αφήννουμεν τον κόσμον να πηαίννει σε τέθκοιους τόπους. Οπόταν, ναι, αναγνώριση στα παιθκιά που τραβούν την φάκκαν & να προσπαθήσουμεν να μεν ππέσουμεν να τους φάμεν για να ξαναφκούν να μας πουν & για άλλη βοήθεια που θέλουν πέραν της ασφάλειας, & προς κατευθυνσεις που ας φανούν ουτοπικές. Αλλά & προσοχή:

Εν αστείο να δούμε το συγκεκριμένο κομμάτι ξύλου – οι σπόντες εν όλα τα λεφτά, & το punctum εν σε τζίνη που εζάβωσε – ως σημαντική δικαιολογία για επένδυση στο security industry:
Ας το δούμεν απλά σαν ένα κομμάτι τσεκολατούρας. (Λέει ότι εκατάφερεν να το φκάλει που την πόρταν ο τύπος που “εν ήταν στα καλά του,” πριν να προλάβουν να του δώσουν φάρμακα. Λαλείς να χρησιμοποιηθεί το ξύλον που εξημμπάρρωσεν ο πελλός που την πόρταν* για να αγοραστούν καλλύτεροι τρόποι [& φάρμακα] για να κρατούμεν τζιμέσα τζιάλλα πλάσματα; Ελπίζω οποιαδήποτε επόμενη σκέψη, ενέργεια ή χρήμαν να παει προς το αντίθετο.)

Ως μέση λύση διερωτούμαι αν έσιει τόπους που οι ασθενείς ή οι κρατούμενοι μπορούν / βάλλουν τους να παίζουν video games (έχω εισηγήσεις, ξεκινώ να συνθέτω βιβλιογραφεία για τις ευκαιρίες & τα προβλήματα).

Κυρίως όμως θα ήθελα να έχω εύκολους τους αριθμούς απόλυσης που το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο, & μιάν ιδέαν για τις θεραπευτικές τους πρακτικές. & θα ήθελα να είχαμεν πληροφορίες όσο αφορά την γκάμα προτάσεων που επεξεργάζεται η δημόσια υπηρεσία εσωτερικά, & πόσο τολμηρές ένι π.χ. αν έσιει καμιάν ιδέαν προς το να σπάσει η υπηρεσία σε κομμάθκια, με διάφορες ειδικεύσεις έρευνας & προσεγγίσεις στην περίθαλψη, ή αν έσιει καμιά πρόταση για χρήση εναλλακτικής αρχιτεκτονικής, ή αν υπάρχει καμιά άλλη ιδέα που τα μέσα, που προσωπικό που θέλει να νιώθει καλά με τζίνο που κάμνει, ή & που άτομα που επεράσαν που τζιμέσα & εφκήκαν, ή που ακόμα να φκουν & παίζει να μείνουν τζιαμέ & ως πάρακατω.

Για παραπάνω θκιάβασμα εισηγούμαι το τούτον: http://www.moh.gov.cy/MOH/MHS/mhs.nsf/All/4850219A9EA20D22C2257AEE00475CB9?OpenDocument
μαζίν με τούτον το underground film reference: https://www.youtube.com/watch?v=yP3Fw7R-lgs

& αλλόναν: βάλλω σημείωσην να κοιτάξω αν υπάρχει νομική βάση for refusing arrest on the grounds that it may lead to one’s forced psycho-pharmaceutical institutionalisation.

______________________

*Επίσης σκέφτουμαι ότι όσοι είμαστε τωρά έξω εν καλά να εξασκήσουμε λλίο τα αντανακλαστικά & το τροχάδιν μας για να είμαστε σε θέση να βουρήσουμεν – εν & ξέρεις, μπορεί στα καλά καθούμενα μπορεί να γίνει καμιά παρεξήγηση & να ανοίξουν ιδρυματικά κανάλια προς δικήν “μας” “κράτησην.”  (Εν εννοώ μόνον περιπτώσεις συγκεκριμένης παρεξήγησης με νομικά παρατράγουδα, εννοώ παρεξήγησην της ψησιής & τι μπορεί να της συμβεί υπό ορισμένες συνθήκες.)  Η παράνοια δαμέ, & ως ανάλυση & ως προσωπική επεξεργασία μιας mediated απειλής, έσιει να κάμει με την αναγκαστική ψυχο-φαρμακευτική κράτηση (την οποίαν χωρίς να έχω κάμει το αναγκαίο θκιάβασμα φαντάζουμαι συζητά την & ο Φουκώ ως ακραίον προσωπικόν μέτωπον με την εξουσίαν). Αν & τωρά που το σκέφτουμαι σαν να & η ιδέα της αναγκαστικής ψυχο-φαρμακευτικής κράτησης κάμνει τις unmedicated συνθήκες/ιδέες γενικής φυλάκισης να φαίνουνται ακόμα πιο προβληματικές: εσκέφτηκες να είσαι totally unmedicated, για πολλήν τζαιρόν, κάτω που δομήν ελέγχου που εν ηξέρει αν σε κρατά για να σε βοηθήσει, για να σε τιμωρήσει, ή για να προστατεύσει άλλους που σένα;

Μάχουμε να έβρω τα όρια της βίας που θα ήμουν ήμουν ικανή να ασκήσω στο off-chance να ξεφύγω τέθκοιαν θυματοποίησην & it ain’t pretty.

Επίσης εν μου αρέσκει καθόλου η ιδέα ότι εν πρέπει να τους φύει ποττέ κανένας.
Δαμέ χαίρουμαι που έχουμεν & έναν mainstream πλαίσιον πολιτισμικής αναφοράς όπου τζίνο το ξύλο έννεν παράδειγμαν μανιακής βίας: πρώτα π’όλα εν μέρος οποιουδήποτε νούσιμου σχεδίου διαφυγής. Που την άλλην όμως το βίντεο τοποθετά το ξύλον ως απόδειξη ύπαρξης σημαντικού κίνδυνου: ως απόδειξη ανάγκης σοβαρότερης αστυνόμευσης / αυστηρότερων & αυστηρότερων μέτρων. Ανησυχώ, βασικά, ότι προτρέπει σε επενδύσήν σε λάθος είδους άμυνα, αντί στην εφαρμογήν πολιτικών & επιστημών προς το να μιτσιανίσκουν & να λλιανίσκουν τέθκοια ιδρύματα. Ανησυχώ δηλαδή, ότι το βίντεο εν αναφαίρεται στο ότι εν πολλά πιο μεγάλον παλλούτζιν το να ππέσουν λεφτά σε δομές με την εξουσία να επιβάλουν αναγκαστική ψυχο-φαρμακευτική αγωγή, & που βασίζουνται στην αναγκαστική ψυχο-φαρμακευτική αγωγή για να συνεχίσουν να κάμνουν τζίνο που κάμνουν.

2 thoughts on “πόθεν εφκήκεν το ξύλο;

  1. i like what you wrote

    the interview is important because ” yes must sound alarm blow the whistle for yet another government service running at 10% efficiency ”

    what you write is importanter because human detention centers are not an efficient solution for
    psychological health care ([?])

    this post will search itself on the optimizers forever

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s